Väder och vind

Måste bara säga: underbart väder i ABK, typ 15 grader och ljum vind. Senaste veckorna har varit bra, mycket bra på den fronten. Tror att det första gången jag någonsin har suttit ute och ätit lunch, i t-tröja därtill. Nå, det kommer inte vara för evigt, risken är att regnsäsongen - vinter - börjar inom några dagar och det blir blött, blött, blött, alltid, överallt, tills jag lämnar stället.

 Imorrn ska jag ut på fältet - besöka några skolor och dela ut priser i en tävling som vi (UNDP) anordnade inom ett av våra projekt. Händer alldeles för sällan att jag åker ut och ser vad vi egentligen håller på med. It's goin to be good!

Kommentarer
Postat av: malin

Du har en ytterst intressant vardag tycker jag! Maste vara ett standigt aventyr! ...mitt ar farligt nara slutet, och jag har precis shoppat up slutet av mina pengar. Resan har varit ett riktigt aventyr, med galna upptag, skratt, kultur och lite tarar som sig bor...;o) Kanske ses pa hemmaplan snart! Nan far val gifta sig eller natt:o)kram pa dig

Postat av: cg

Jag önskar att jag kunde bekräfta att det är ett ständigt äventyr. Inte så, tyvärr! Sen jag kom tillbaka har det varit mycket jobb, stress och seriösa funderingar om huruvida this is the life for me. En del av tiden har dock gått till att kolla in dina och Annas äventyr. Mycket trevlig och inspirerande läsning! Synes på nästa bröllop då ;)

2006-12-07 @ 16:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback