In Abkhazia - Subtropically humid (skitväder)

Sista färden har gjorts - jag är i Sukhumi. Nytt rum på hotellet - som naturligtvis inte var städat - men kontoret är som förr. Folket här verkar lite nere - vädret den senaste månaden har varit regn, regn, regn. Snart säger de  dock att det ska komma sol, sol, sol. Fast det har de sagt sen jag kom hit i januari. Stimmt nicht das. Hoppas att jag själv kan komma på lite nya vanor, som gör både mitt professionella som mitt fritidsrelaterade liv bättre, effektivare, mer avslappnat kryddat med mer skärpa.  Tänkte t.ex. ta och springa ut en tur i stan. Det blir nog bra. Så kör jag på med jubbet på allvar imorrn.

Kommentarer
Postat av: mike

Håll igång med löpningen! Det blir tian i Torup när du kommer hem nästa gång :) Jag har beställt en pulsklocka också, så nu blir det träning.

Här är varmt. Jättevarmt.

Ha det,
Mikael

2006-07-19 @ 22:58:38
Postat av: cg

Nara snubbar har tipsade mig om en ny gps/pulsklocka man kan kopa for en sisadar 4000... koppla till datorn och fa fram en chart over ens varden under lopturen. Dvs, i den och den stigningen lag pulsen pa xxx, osv. Va?! Skitbra! Maste springa, maste springa nu

2006-07-20 @ 16:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback