Green Hills of Abkhazia III

Green Hills of Abkhazia III


Kommentarer
Postat av: Hans

hooold up killen!

exjobbet är klart! jääääääääääääääää!!! Då är man arkitekt alltså :)

det var ett tag sen jag gjorde lite freestyling här på ditt exklusiva forum, det har varit en lång och intensiv slutspurt i skolan. En intressant utveckling är den ökning av jobb som ansamlas innan inlämningen trots att varje projekt avslutas med nya löften om bättre planering och mindre stress. De tre sista nätterna sov jag och Christine 5h sammanlagt och det funkkade faktiskt helt ok - hard core män!

Det gick fint.


Det finns väldigt mycket att skriva... så det kommer snart ett fetemail med LifeUpdate. Vill tacka Andreas för stureplan.se länken - kul!

Ha det fortsatt fint och så ser jag mycket fram mot att synas i sommar. Jag kommer dock förhoppningsvis ha Prag som bas... men inget är säkert.

Sköt om sig
Hans

2006-05-28 @ 23:06:19
Postat av: Hans

hooold up killen!

exjobbet är klart! jääääääääääääääää!!! Då är man arkitekt alltså :)

det var ett tag sen jag gjorde lite freestyling här på ditt exklusiva forum, det har varit en lång och intensiv slutspurt i skolan. En intressant utveckling är den ökning av jobb som ansamlas innan inlämningen trots att varje projekt avslutas med nya löften om bättre planering och mindre stress. De tre sista nätterna sov jag och Christine 5h sammanlagt och det funkkade faktiskt helt ok - hard core män!

Det gick fint.


Det finns väldigt mycket att skriva... så det kommer snart ett fetemail med LifeUpdate. Vill tacka Andreas för stureplan.se länken - kul!

Ha det fortsatt fint och så ser jag mycket fram mot att synas i sommar. Jag kommer dock förhoppningsvis ha Prag som bas... men inget är säkert.

Sköt om sig
Hans

2006-05-28 @ 23:10:21
Postat av: cg

Jag ska be om att få gratulera! Du har inte lust att komma hit för lite voluntärarbete? Skulle behövas lite mer genomtänkta arkitekturansatser här. Hur som haver, this business about Prag funkar inte, iaf inte mellan 15 juni och 17 juli. When is it on?

2006-05-29 @ 15:54:48
Postat av: Rappo

Very nice! I hope in the future it will be quite good in this area that many people have good and peaceful live.

Regards from Germany

Postat av: randbild

On which way did you get into Abkhazia? I wanna go to Abkhazia this summer for photographing.
Thanks for answer
randbild

2006-06-10 @ 19:05:35
URL: http://www.randbild.de
Postat av: cg

Randbild: It's pretty hard to get into ABK, since it's not recognised by the international community. Having said that, I have heard something about a possibility for foreigners to go in through Russia. This is not something I've tried myself, strictly hearsay...

Rappo: Me too...it's an area with great potential.

2006-06-14 @ 16:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback