Back in the city, hot as hell

I have arrived. Klockan 04.18 i morse blev jag trott och dann hamtad fran TBI flygplats. Hade lite svart att komma till somns - mina tankar gick till av manga av er darhemma - och har sovit till nu. Jag tror dock att jag snart kommer vara on track, fixar kontrakt imorrn, flyger till SUK pa onsdag. Flygresan var bra annars och hann med en timmes spatsertur i Wien under mellanlandningen. Kande mig lite grann som Ethan H. i ..."Before Sunrise" (eller After Sunset???), minus da Julie. Tog en korv och lyssnade pa en live klassisk gatuforestallning. Kande att det har med att vara i transit kan vara riktigt bra och spannande, fast kom val ocksa till insikt att det oftast ar rattt trottsamt. Naval, det ar laget som det ar. Misstanker att jag kommer med nagra fler blogginlagg framover.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej CG! Sa du ar tillbaka nu? Hoppas Sverige-semestern var precis som du hoppades och att solen sken hela tiden. Ser fram emot nya bilder fran landet i Ost.
KRAMISAR

2006-07-17 @ 12:36:18
Postat av: andreas & maria

tack för den mycket fina och omfattande buketten!
(och kortet såklart!)
vi saknar dig redan.
andreas & maria

2006-07-17 @ 22:48:23
Postat av: cg

dito till kramisar och saknar dig redan

2006-07-18 @ 10:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback