Grasping for air - blog going down?

Jag har varit dålig. Mycket dålig. På att blogga. Jag kan skylla en hel del på jobbet. Mycket nu. Väldigt mycket. Under julen inte lika mycket. Då kommer jag nog försöka blogga mera. Det finns mycket att säga. Inte så mycket nytt vad gäller jobbet kanske. Däremot om solstinna promenader, frusna hundar, ryskalektioner med småsöt lärarinna, de senaste avsnitten av Entourage, avsked, nyårsplaner, mountain-running, bastubad och julstämning. Lite av det där kommer dyka upp framöver. Inte allt. Litegrann. + bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

berätta om allt det där, lät som om det kan bli mysiga historier...precis vad jag kan behöva nu. Hemtrevliga, mysiga historier med lite julstämning inbakat...mmmm. Skåne till helgen! När är du på hemmaplan?
kram

2006-12-14 @ 23:23:50
Postat av: cg

Inget Skane for mig olyckligtvis. Kommer hem pa semester i January - Februari - missionen tar slut i april. Mysiga historier? Ska bli!

2006-12-16 @ 14:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback