Mötet

Vårt koordineringsmöte är avklarat och det gick väl...inte precis bra. Ingen hade egentligen så mycket att säga, vilket resulterade i krampaktiga och (alltmer) svettiga försök från  IM (alltså jag) att få igång diskussion. "...Any feedback? Questions? Nothing? Anyone? Ahh, yes, X, you had something...aha, no, an itch...nothing to add then....Well, let's go on the next item, which is.... - date of next meeting... in two months! Good, good, then, if no-one has anything else, then ok... thanks for coming, see you. nex....yes!!? X - you....yes, of course, please supply yourself of the snacks and beverage...."

Well, jag fick åtminstone många kommentarer om min eleganta klädsel - kostymbyxor, blå skjorta och londonslips...ojojoj, what's the occasion? Vår capacity builder tyckte jag var jättesnygg. Dags att satsa på modebranschen istället ;)

Kommentarer
Postat av: malin

möten i all ära...eller ingen ära. Bättre med dans och bröllopsyra...
kram och tack för dansen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback