"- Kom igen nu då, hoppa!"




Kommentarer
Postat av: Johan

Han kan inte bara skriva, han kan ta kort också! Grattis på födelsedagen (även om det inte var idag)! Och du vet väl att det alltid finns ett mejeri som väntar på dig. ("Får jag låna din fru ikväll/ hon verkar vara speciell/ hon behöver säkert komma ut/ en timma eller två"). Jobbar 6 dar denna veckan...

2005-11-23 @ 23:36:59
Postat av: cg

Säg inte att de fortfarande spelar pervodansband?! Just den här formen är så in i helvetes farlig, smyger sig på i sin trygga, säkra 3/4 takt (?) men manar bara till hemskheter. The horror...horror! Tack för att du påminde mig...;) Vi ses välan om en vecka då!

2005-11-24 @ 04:19:33
Postat av: öst, väst - hemma bäst

hej hej! I Malmö SNÖAR det.. fast inte tillräckligt enligt dagisbarnen.. gills tydligen inte om det inte lägger sig på marken. Hur känns det att komma hem snart igen då? Gud vad tiden går snabbt...Tiden är en ryttare, som bryter ner ungdomen..så sant, så sant

I går när Maria , Andreas och jag var på bio hände en rolig grej. Filmrullen gick mitt itu så vi fick två fribiljetter var som plåster på såren. tjoho! Svettigt värre för killen vars jobb var att rulla tillbaka de kilometer film som sprutades rakt ut i luften..Den ena får lyckan den andre får kryckan.

2005-11-25 @ 17:00:28
Postat av: cg

Idag var det 15 grader + och strålande solsken. Jag köper dvds för en tia styck, men saknar bioupplevelsen (odubbad....). Time held me green and dying, though I sang in my chains like the sea. Så kan jag få en av...låt oss se, sammanlagt 6 fribiljetter, om en av er får typ...Dallas på dvd?

2005-11-25 @ 17:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback