I helgen gick vi uppför ett berg,

I helgen gick vi uppför ett berg,


Kommentarer
Postat av: Viking

hej Carl Gustav
Hur har Du det ? Jag följer Din saijt trevligt
byxorna i snön skitkul
Hur länge stannar Du borta. Följer fädret ungefär som här hemma.Är Du uppkopplad till skypetelefonen ?
Häls
Viking Centralorten

2006-03-19 @ 19:47:22
Postat av: cg

jo, d är bra. trevligt att folk läser vad jag lägger ut! Jobbar dock lite för mycket, och hittar allt mindre tid till blog och mejl. Hoppas på lite inspiration snart, så att jag kan ta mig tid ;)

Jag ska vara här till den 15 juni. Folk säger att sommaren är bästa tiden här, men jag tror ändå att jag gillar den svenska varianten bättre. Men just nu antar jag att det är bättre här - med undantag för de senaste dagarna, så har vi haft en 15-20 grader här; mimosan blommar, liksom träd med vita respektive lila blommor som jag inte vet namnet på, och när solen är framme, vågorna slår och jag cyklar längs kustvägen mot downtown Sukhumi till den lokala marknaden, så känns det allt lite paradisaktigt.

Skype är blockerad av vår leverantör..."säkerhetsrisk" som di kallart. Men jag kan alltid bli nådd här, eller via mejl.

hej!

2006-03-20 @ 21:35:23
Postat av: mike

Hej!

Long time no hear ...

Anders P är numera hemma, för gott som jag förstår det. Maria kommer hem i sommar, tio dagar, med början på midsommarafton. Mamma och pappa har nu bokat sin resa till USA/Canada, fyra veckors greyhoundåkande fram och tillbaka Vancouver är tanken, låter spännande.

Du som vet; Côte d’Azur, France, är det Nice som avses, eller vad är det?

Har du funderat på vad som händer efter den 15:e juni än? Kanske blivit taggad av FN-världen och vill fortsätta med det rent av?

Ha det gott!

2006-03-21 @ 09:09:20
Postat av: cg

Med risk for att saga fel, sa tror jag cote d'azur ar en hel region i sydostra frankrike, fran Monaco i ost till Marseille i vast och upp mot bergen i norr - i stort sett det samma som "Provence". Nice ar en najs del av d...

Jag vet inte vad jag ska gora faktiskt. Det finns definitiva (skattefria) mojligheter att fortsatta, men hur lange och var ar fragan. Och just nu gor jag saker jag inte ska gora...so back to work!

p.s. tick-tack, nastan exakt tva manader kvar nu, no? d.s.

2006-03-21 @ 10:40:43
Postat av: mike

Ok, det var en konferens som gick i Côte D'Azur. Lite oprecis lägesangivelse alltså ...

tick-tack, jo, T - (2 månader - 4 dagar)

2006-03-21 @ 11:15:15
Postat av: Anna B

Hur lange ska du halla pa a ga upp for det dar berget egentligen?

2006-03-23 @ 15:58:52
Postat av: cg

Du vet val att livet ar en enda lang uppforsbacke. Slit och slap hela vagen, have to roll the rock up the mountain and see it come down every fuckin' time ;) Nej, seriost, jag ska blogga mera, men den senaste veckan har varit...inte crazy, men iaf gett valdigt lite utrymme for fritidsaktiviter. Men snart, oh my sweet lord, soon, sa blir det andra bullar av. Campen har just fatt en sandning med tax-free shit, daribland tre marabou och tva vinare till mig. Booyaka!

2006-03-23 @ 18:22:27
Postat av: Anna-Karin

Alles gut cg? Händer d nåt kul i helgen - förutom chokladätande och vindrickande? Själv ska jag jobba på sj event. Nån firma som hyrt tåg mellan Malmö och Göteborg för konferans å då ska jag, Sofie och Maricka servera frulle. Sen får vi bo på hotell i Göteborg och ha det bra, Mkt trevligt. Nu är d läggdags här, försöker göra en normalvändning av dygnet. Ha det gutt!

2006-03-23 @ 23:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback