Hike in the mountains above Sukhumi

Hike in the mountains above Sukhumi


Kommentarer
Postat av: Pia

Är det kallt? Fint foto!

2006-01-25 @ 14:33:19
Postat av: Mike

Tjena igen. Hittade en hyfsad tutorial som steg för steg visar hur man gör pdf:er från word:
http://ic.ucsc.edu/docs/tutorials/distiller/distiller.shtml

Om du har Distiller och en skrivare som klarar postscript (eller en låtsasskrivare från adobe) så bör det fungera. Hoppa över första bilden i tutorialen och börja på sektionen "Adobe Acrobat Distiller can also ..."

Lycka till,
Mikael

2006-01-25 @ 14:53:24
Postat av: andreas

jäklar vilka långa armar du har, men varför har du en grön vante på vänstra handen och en svart på högra?

2006-01-25 @ 15:24:23
Postat av: cg

Nej, d gick riktigt bra när jag väl hittat print to file-rutan. skitbra, works like a charm.

2006-01-25 @ 20:44:45
Postat av: maria

hej vännen,
du verkar ju ha det fint. kallt är det här med. själv har jag inga vinterskor så det är kanske därför jag fryser hela tiden. blöta sneakers på fötterna är inte den bästa värmekällan... i morgon ska vi ha vernissage på galleriet men målningarna har inte kommit än. dhl har schabblat (stavas schabblat så?). lite panik. men de kommer nog idag.
trevlig helg!
kram, Maria

2006-01-27 @ 11:57:20
Postat av: Pierre

Tjenare kompis, kul att läsa om ditt liv där borta. Skönt också att höra att ud mår bra....träna, då kommer du att var en bjässe när du kommer hem, som jag...haha!! Ska på Peps imorrn, äntligen!! Du får ha det så gott och ta hand om dig

2006-01-27 @ 23:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback