Ehhh...brygga!

Ehhh...brygga!


Kommentarer
Postat av: JoeinTirana

Ahh, my goal is to one day to have the blog-o-shpere in English!

Hope you are having fun in Georgia. How are those Russian helicopters treating you?:-)

2006-01-31 @ 15:41:28
Postat av: Pappa

Hej Carl-Gustaf!
Hur är det, hoppas bra. Här är det vinter, och idag har det varit solsken, alltså en riktig fin vinterdag - man fick nästan lite känsla av att våren närmar sig. För en tid sedan skickade jag lite foto till dig på din mailadr. Har du fått dessa.
Ha de...........

2006-02-03 @ 18:09:25
Postat av: cg

Sol idag - mycket sallsynt har - och ska faktiskt strax ta och aka ivag till Tbilisi. Lunch pa tisdag med nagra SIDA-manniskor - jag ar svensk och alltsa far jag folja med...

Jajamansan Far, jag fick bilderna och det sag kallt ut, och vackert. Skicka garna fler, mejla garna mer!

Joe: I'm flying out on one of those helicopters soon; they're noisy as hell and too big to get that kick-ass, adrenalin-pumping, merry-go-round, "I-love-the-smell-of-napalm-in-the-morning"-feeling, but still - it's cool ;)

2006-02-04 @ 10:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback