Drunken parlour...

Klockan är kvart i ett, natten till fredag, och jag är full som en alika. Kom tillbaka från Tbilisi igår - stad full av avgaser och holes in the street - till vackra, tragiska Sukhumi. Ikväll - Mikael, som en sen uppfyllelse till löftet jag gav till dig inför Shanghai - så har jag sjungit karaoke (bilder kommer snart). Jag är ledsen för att jag inte skrivit mer - det kommer förhoppningsvis i helgen - men jag har suttit alltför mycket vid datorn med jobbigt redigerande för att ha tid och lust för att skriva de bloggar ni förtjänar där hemma. Ikväll är ett undantag, brought upon by my drunkenness - jesus, mary and josef - och i all min tillfälliga bliss så önskar jag alla en väldigt trevlig helg. Jag hoppas att den kommer ge er  samma lycka som den förra. Vi hörs snart. Sleep well you princes and princesses of Malmoe!

Kommentarer
Postat av: andreas

kul att höra från dig. det var ju ett tag sedan.
och kul att du har det kul. som en nära arbetskamrat till mig skulle säga: "det är kul att ha kul". kul!

2006-02-09 @ 23:11:30
Postat av: o

vadå? hälsar du bara till dem i malmoe? not the ones in shanghai? buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... oh, k hälsar :)

2006-02-10 @ 08:09:51
Postat av: Anna B

Och Tirana da...?
Hahaha - avgaser och holes in the street...det kunde vara en beskrivning ocksa av denna stad i koncentrat!
Bilder fran Tbilisi?
KRAM

2006-02-10 @ 09:07:52
Postat av: cg

sleep well you princes and princesses of Malmoe, Bjärred, Sjöbo, Oskarshamn, Lund, Tirana, Shanghai, Sydney, New York, Baltimore, Atlanta, Kuala Lumpur, Oaugadougou, Paris, Novosibirsk and Stockholm...förlåt.

2006-02-11 @ 15:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback