Grandfather Mao! Is it really you, no...

Grandfather Mao! Is it really you, no...


Kommentarer
Postat av: Maria

vad är det för dag idag? är det en vanlig dag? nej det är ingen vanlig dag för det är cgs födelsedag. hurra hurra hurra

2005-11-15 @ 15:58:19
Postat av: Familjen Nilsson/Erixon

Grattis lillbrorsan på din stora dag. Hoppas att allt är bra och grattis även till Georgien. Har precis kommit hem från Skåneland, där jag och Samuel tillbringat några dagar i Sjöbo. Sköt om dig och ha de så gott!!!
Kramar från Åsa o Samuel, Mikael hälsar också.

2005-11-15 @ 20:53:54
Postat av: Hansa

Är det sant att det finns sånadära speciella kommunist katter i Kina? De säger "mau mau" istället för "hej tomtgubbar slår i glaset..." har jag hört.

eh... har nog suttit och pluggat för länge.
Ha de schysst grabben

2005-11-16 @ 13:09:42
Postat av: cg

Wow! Asså, jag fattar inte hur du vet det här, men...yes, d är faktiskt så. Bra film: 40 year old virgin. Har min första hemmakväll, tänkte beta av en 7-8 dvds och äta nudlar. (shit, nu börjar jag bli en bloggare, måste sluta, måste sluta nu.)

2005-11-16 @ 13:16:02
Postat av: Mike

Yo, om du har lust får du gärna ta hem lite billiga nya dvd:er (t ex 40 year old virgin) om de funkar att se på. Nu har däcken kommit. De är jääättefina. Kollade mer på barnvagnar nu; det visar sig att de där manickerna har en fylligare säkerhetsspecifikation än min bil. Typ airbags, bromssystem, krockzoner, larm etc. Dessutom klimatzoner, dubbellagrade kugghjul, Stretch komfort och allt möjligt annat som jag mest trodde var på utvecklingsstadiet hos Nasa fortfarande. Hade de bara haft en stor konsoll med lcd-display och hundratals knappar hade jag varit såld. Hur överlevde vi sjuttiotalets barnvagnar?

Har det blivit någon uppdatering vad gäller Georgien? Som jag förstod det var det inte helt klart än när du skrev sist?

Ha det bäst!

2005-11-18 @ 16:44:18
Postat av: cg

40-year old virgin fick jag av vän andy faktiskt, men jag har en hel del andra. Tror jag får begränsa mina inköp till en 20-30 st ifall tullen får för sig att kolla min väska.

Georgien är inte helt klart. Måste få formellt ja på ansökan, pengar från sida, osv, det finns massa saker som kan gå fel än.

Barnvagnar...skulle d inte vara coolt att återanvända typ en sjuttiotalsbarnvagn? Möjligtvis utrusta den själv med dvdspelare, x-box mm, för att ha något att göra när ungen sover!? Yes!

2005-11-18 @ 18:01:54
Postat av: Mike

Ok, vi håller tummarna för Georgien.

Återanvändning hade definitivt varit coolt. Ta den till en tuning&customizing-bilshop som kan måla stripes och flammor på den. 18-tums-fälgar i aluminium, 6-växlad med V8:a för säkra omkörningar på trottoaren. Ungen hade blivit kung på dagis.

Hur länge till stannar du?

2005-11-18 @ 22:03:34
Postat av: cg

be back the 30th

2005-11-20 @ 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback